Lill-lördag!

Tjoho, svårslagen morgon... hur som helst, jag vaknade upp på fel sida imorse och visste varken in eller ut så idag har jag sjuka humörsvängningar, galet! känns som att man har mens men endast humöret.
Eftersom att väderprognosen visar grymt vackert och soligt väder+ lill-lördag, så tar jag mig friheten att ta ledigt idag och svänga förbi stan med Alexandra och sätta oss på en uteservering och softa med en kaffe.
skall även in på Urban by björn axén och boka klipptid, var ett tag sen nu, dessutom så skall jag kika lite på hur jag ska gå till väga för att få tillbaks mitt ljusa hår, längtar så grovt efter det nu, skulle aldrig övertalats till att bli brunett!
hur som helst, ska äta lite frukost först, tror det blir kyckling.
ha D och ut och njut av solen för imorgon kommer snön igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0