gott och blandat

Om helgen vore längre än vardagen skulle människan var lyckligare och fler krig skulle stoppas.
Idag är det Lördag och det blev kyckling och gröt till frukost, sitter just nu i min säng och funderar på om jag borde rensa bland mina kläder och kanske spika upp lite fler krokar på min vägg... hm... lägger den tanken på minnet.

jag vet att jag sårar människor runt omkring mig just nu och jag kan inte mer än att be om ursäkt och hålla med om att mitt uppförande inte är bättre än en 10 årings men jag är så inne i att växa i mig själv så att det går ut i irritation hos dom som försöker att stoppa mig så jag kan inte mer än att säga förlåt men det här är något jag måste göra..

Kommentarer
Postat av: Matilda 2

Fin bild :D

2011-03-05 @ 11:32:53
URL: http://mybeautifuldream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0