17 år och siktar uppåt..

Dessa bilderna har legat i min dator i snart 4 år..
Alla har vi haft våra tonår och min är inte olik andras så uppifrån nu då:
  • första bilden är tagen den dagen då min kusin fyllde 18 år och jag hade ett halvår kvar tills jag fick följa med henne ut på krogen, kom ihåg att jag var besviken på min mamma den dagen för att jag föddes i tråkiga september, riktigt besviken.
  • Andra bilden är en mager Andrea som spelar Guitar Hero hemma hos sin bror i Atlanta, USA och brydde sig inte om livet i allmänhet, hade dessutom lämnat min dåvarande pojkvän hemma i Sverige och jag lipade några kvällar av att jag saknade honom.
  • den tredje bilden är tagen hemma hos en kille sommaren 2008 som jag trodde att jag inte kunde leva utan, han var min dag och natt och ibland visste jag inte ens vilket utavdom det var på dygnet, han höll mig så hårt i sina händer att jag gjorde nästan vad som helst för honom, han var den första killen som krossade mitt hjärta helt och hållet och skrattade åt det, kvällarna innan hade vi varit på fest och jag var riktigt bakfull redan dagen innan och dennna dagen trodde jag helt ärligt att jag skulle dö, Alkohol och högre socitet bortom min värld var det enda jag levde på denna tidpunkten och denna killen..
  • 4:e bilden, vem har inte pendlat i vikt i sin tonår? på denna bilden hade jag precis vägt mig och vågen visade 56 kilo och jag var stoltare än någonsin, dock gömde sig en ätstörning runt hörnet som ingen visste om.
  • sista bilden är på mina ben och Alexandras, vi hade precis kommit hem från en vecka i stockholm och satt i bibloteket i skolan och skolkade från historia lektionen och trodde att vi var svin coola som bangade den och målade på varandras ben istället..
En liten historia från mitt arkiv som tonåring som kämpade med kärlek,vänner, ätstörning, party och skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0