hm...?

tjoho! har inte bloggat på ett tag såg jag har kännts lite tomt faktiskt.
Igår grattade vi min syster på 15 års-dagen! stor tjej nu ju!
hur som helst idag blir det en stressig dag, först in till stan och fixa det lilla extra till kvällens party för Alexandra, mer om det senare..och sedan ut till Kullavik och prata ihop mig lite med pappa om stuenten med mera och sedan efter det hem till mig och städa-fixa-dona innan allt folk kommer vid 7 PUH! hur kommer detta sluta? dock kan jag erkänna att jag älskar press och stress, det är på något konstigt sätt skönt och avslappnande för mig, fråga inte ens hur det hänger ihop men det gör det..
ne nu blir det smink i ansiktet och kläder på kroppen som gäller. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0